ALL TIME I GIVE MY WHOLE LIFE

chacha. har brådis
och jag skriver på bloggen... smart flickka jag är!
aja, har inget rolit att skriva, elller jo, fast det får ni efter en bild som jag har gjort
lätt,enkelt&fränt
missu
före språket idag stog vi utanför våra klassrum och då är det som bänkar där
och då var det en grej i taket, och den lyste grönt och oranget lite då och då. så vi stod och prata& skrek underden för vi trodde att det var en typ ljudmätare, för ibland när man skrek lös det och så.
sen när våran lärare gick förbi fråga jag vare va för nått. honba; det är trådlöst internet
asså seriöst, jag kunde inte sluta skratta, så sjukt dåliga vi är!!!!!

nu har jag typ mucho brådis:]
CYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0