dan före, dan före, dan före, dan före, dan före (x2) dopparedan:]

Hej...
kan ni gissa vad jag har gjort sen jag kom hem??
Det är nått väldigt ovanligt för mig (host)
Spelat piano och sjungt till:]

Jag kommer typ inte kunna sjunga på julfesten för min röst kommer vara död... men det hoppas jag inte på:]
Då för Sanna sjunga själv...
Hoppas jag inte svimmar innan jag ska upp på scen för jag kommer vara jätte nervös, jag brukar inte stå på scen och sjunga så ofta om man säger så!
Första gången var typ på förra året på julfesten.

... eller nee, när jag var typ 3 år sjöng jag på min syrras dop, och så sjöng jag förra året på min farbror och fasters bröllop med min kusin.
(fast det var inte så seriöst↓)

[klickbar]

Hoppas ni har en bra dag alla läsare(L)


min bästa vän och jag... (eller nå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0