måndag 7 december, snart jul(L)(L)

Hemma från skolan och TV:n...
har varit hemma ett tag med tv:n gör att jag inte kommer till datorn förns nu:]

Det sög att det inte var nån ghost wispers idag!!! Det är SÅ bra...
Fast det är kanske liiite läskigt ibland men inte så ofta.

Jag längtar JÄTTE mkt till julafton nu, kommer att bli SÅ kul, vi blir ca. 20 pers hos farmor och farfar sen så kommer min lillkusin upp från Jönköping:D Hon är 6 år och har börjat i förskolan nu!
Hon är SUPERsööt:):)
<3<3

Längtar oxå till måndagen innan jul (om 2 veckor) för då ska jag vara med Elin och Cissi(L)(L)
Vi träffas nästan aldrig nu förr när vi gick typ i 2:an var vi typ med varann varje helg och for och bada jätteofta, jag saknar den tiden ibland...
Men på måndagen om 2 veckor:D:D

Nu ska jag göra lite läxor och jag måste skriva bokrecensioner också....

...


haha, Sööt Elin(L)
Bengt eller vad du nu var:]:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0