ruuuuuuuuuuubbbbbrrrrrrrrrrrrriiiiiiiikkkkkkkk!!! :]

vill bara sova!!!
Men det e ett tag kvar innan jag ska göra det:]
Idag när jag var på ica så kom det helt plötsligt in ett luciatåg, det var lite kul tyckte jag.

Varför kommer jag typ aldrig på nått att skriva??
Men idag efter skolan så tränade vi i musikrummet igen för julfesten:]
Det ska bli skoj, och idag bytte vi basist också... vi har haft lite problem med det.
För flera har sagt att de kan vara med men sen bara hoppat av.
Förutom "grund gänget" (haha, eller vad vi ska kalla oss) jag, Sanna och Pontus.

Snart ska jag på stan en snabbis för att min lillasyrra ska på kör som ligger typ i stan och då ska jag kolla på lite julkläder:]
Trodde att jag hade bestämt vilka kläder jag skulle ha, men hittade en jättefin kjol på gina som jag kanske ska ha istället... :D
Men vi får se, ska och prova idag.


vill ha sommaren tillbaka... längtar den, KLOVA^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0