Elsa is back:D

Hejhej alla kära läsare:]

Förlåt att jag har varit skitdåli på att uppdatera!!
Men nu e jag här, jag känner för en slapp vecka (så mkt det går för att kommer att ha övning med kören på onsadg, torsdag, fredag, konstert på fredag, lördag och sjunga på skyltsöndagen!!)
Kallar inte det för slapp men då vill jag ta de lungt så mkt de går:]

Men då hoppas jag att Elin kommer att hålla bloggen uppe för att Cissi går ju också i kören.
Men då kanske jag och Cissi kan göra nå när Elin inte kan, thats whats friends are for??
För visst e de man har kompisar till... Att när man inte har tid att uppdatera så gör de det åt en??

hihixD
Där tyckte jag att jag var lite rolig:D
Nej, men så klart så skoja jag!

Åh, jag känner mig trött, jag börjar bli lite flum som ni kanske märkerxD
Nu får ni nån bild i stället:]

åh, det funka inte...
Ni får kolla på Elins bilder!
Datan e så seg!

Heeeeeeeeejjjjjjj ddddddååååååååå(((((LLLLLLLLL)))))))


sorry för fluminlägg:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0